...
0,00  0
Košarica

V košarici ni izdelkov.

0,00 
0

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

BATON, podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve, d.o.o.
Medno 70
1210 Ljubljana-Šentvid
Slovenija
ID za DDV: SI92358896
Matična številka podjetja: 3367363000

Telefon: 08 205 77 10 
E-pošta: info@mediterra.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Podjetje Baton d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca morebitno vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Vse cene v spletni trgovini Mediterra vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Baton d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Mediterra sklenjena v trenutku, ko Baton d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Baton d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.mediterra.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Plačilo in dostava

Naročene izdelke bomo kupcu dostavili v dogovorjenem roku. Pakete pošiljamo preko dostavne službe GLS. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje. Dostavni stroški so kupcu zaračunani že ob nakupu. 

Rok dostave
za vsa naročila, oddana med delovnikom do 12. ure je 1-3 delovne dni; vsa takšna naročila namreč odpošljemo še isti, oziroma najkasneje naslednji delovni dan.

V tabeli spodaj so prikazane še dodatne, hitrejše EXPRESS opcije dostave. V primeru, da želite katero od opcij EXPRESSne dostave, to napišete pod opombe ob oddaji naročila.

Izjema so naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na naš poslovni račun. Naročila, naročena med vikendi in prazniki, pošljemo takoj naslednji delovni dan.                                                                

V izjemnih primerih se čas dostave lahko podaljša, zato prosimo, da v primeru, da pošiljko želite prejeti v najkrajšem možnem času, to napišete pod opombe ob oddaji naročila.

OPIS NAROČILA

ODPREMA

ROK DOSTAVE

STROŠEK DOSTAVE

KLASIČNA DOSTAVA
NA DOM

naročila oddana vsak delovnik do 12. ure

isti oz. naslednji delovni dan

1-3 delovne dni od datuma naročila

3,99 EUR
oz. GRATIS za vsa naročila z vrednostjo nakupa od 50,00 EUR naprej

EXPRESS DOSTAVA V PAKETOMAT
naročila oddana vsak delovnik do 12. ure

isti oz. naslednji delovni dan

1-2 delovna dneva od datuma naročila

3,99 EUR
oz. GRATIS za vsa naročila z vrednostjo nakupa od 50,00 EUR naprej

EXPRESS DOSTAVA NA DOM
naročila oddana vsak delovnik do 12. ure (velja samo za Ljubljano z okolico)

isti delovni dan  

isti delovni
dan

6,99 EUR
oz. 3,00 EUR za vsa naročila z vrednostjo nakupa od 50,00 EUR naprej

 

Načini plačila

Spletna trgovina Mediterra omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali kreditno kartico ob prevzemu preko dostavne službe GLS,
  • s kreditno kartico (Mastercard, VISA, Maestro, American Express) na račun podjetja,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja.

Osebni prevzem
je možen vsak delovnik od 9. do 15. ure na naslovu Baton d.o.o., Medno 70, 1210 Ljubljana - Šentvidpo predhodnem dogovoru na telefonski številki 040 301 301. Osebni prevzem vam bomo potrdili po prejetem nakazila plačila na naš poslovni račun oziroma takoj, ko nam pošljete potrdilo o plačilu na naš e-poštno naslov info@mediterra.si.

Izdaja računa

Baton d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer po elektronski pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.mediterra.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu podjetja Baton d.o.o. ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico,
  • pri zaključku nakupa na vrhu na desni strani kliknete na tekst “Kliknite tukaj za vnos kode” in v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”,
  • za vsak nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust,
  • akcije, kode za popust in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo,
  • ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.


Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.mediterra.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nakupuj dalje ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključek nakupa” in sistem vas pripelje v blagajno.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.mediterra.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono koša za odpadke ali izbrati količino 0. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ” Nakupuj dalje”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
  3. Zaključek nakupa: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja;

3.1. Podatki plačnika: posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (e-poštni naslov, ime, priimek, ulico, poštno številko, mesto, državo in mobilno tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
3.2. Vaše naročilo: uporabnik lahko izbere dostavo na dom z dostavno službo GLS ali osebni prevzem na prevzemnem mestu: Baton d.o.o., Medno 70, 1210 Ljubljana-Šentvid.
3.3. Način plačila: izbira se lahko med: plačilo s kreditno/debetno kartico (Mastercard, VISA, Maestro, American Express) in Paypal plačilo ali Plačilo po povzetju.
3.4. Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb Unovči kupon.
3.5. Zaključek nakupa: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave, vrednost DDV-ja in skupni znesek za plačilo so razvidni v zaključku nakupa, še preden se zaključi naročilo.
3.6. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 
Baton d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@mediterra.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Baton d.o.o., Medno 70, 1210 Ljubljana-Šentvid , Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tukaj.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Baton d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Baton d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum ter vrednost nakupa.
Baton d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Baton d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.


Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
www.mediterra.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Baton d.o.o. pregleda. Baton d.o.o. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali, ki po oceni Baton d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Baton d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Baton d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Baton d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Baton d.o.o..

Izjava

Vse informacije in opisi na spletni strani MEDITERRA (www.mediterra.si) so zgolj informativnega značaja in nikakor niso nadomestilo za nasvete in/ali diagnozo zdravnika in/ali ustrezno zdravstveno pomoč. Trditve o posameznih izdelkih, ki jih najdete na celotni spletni strani MEDITERRA niso namenjene zdravljenju ali preprečevanju bolezni. V primeru, da jemljete predpisana zdravila, se pred uživanjem naših izdelkov posvetujte s svojim zdravnikom. Prehranske in zdravstvene trditve na deklaracijah izdelkov spletne trgovine MEDITERRA so v skladu z veljavno slovensko in EU zakonodajo. Tekstovni opisi posameznega izdelka so le informativne narave.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.mediterra.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani, so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Ta spletna stran je last podjetja Baton d.o.o., ki spletno mesto tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletnem mestu je dovoljeno reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez našega dovoljenja.

Po svojih najboljših močeh se trudimo, da na spletnem mestu objavljamo le prave in ažurne podatke, vendarle pa ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Prav tako ne prevzemamo nobene odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tem spletnem mestu ali začasnega nedelovanja spletnega mesta. Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne strani zelo pomembna. Zato so vsi podatki, ki jih pridobimo na spletnem mestu (kontaktni obrazec), uporabljeni izključno v namene, za katere so bili pridobljeni. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja.

Pridržujemo si pravico do spremembe vseh podatkov, ki so objavljeni na tem spletnem mestu. Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Omejitev odgovornosti

Baton d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Baton d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusna zaščita itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Baton d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Baton d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mediterra.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Baton d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Baton d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Baton d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Ljubljana, 16.2.2024

Baton d.o.o.

Mediterra | 2024 Baton d.o.o. | Web design: Mighty Krulz

    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
      Calculate Shipping
      Uporabi kupon